Vinter

Snart är det vinter och vad passar då inte bättre än att ha på sig sin heldress? Det är i alla fall någonting jag definitivt kommer ha på mig under vinterns gång. Framför en öppeneld liggandes på en fårfäll, finns nog ingenting bättre. One Piece är jättebra plagg på så vis att det finns ingen sagd årstid när man ska använda den. Jag minns jag använda min under sommaren och det fungerade alldeles utmärkt. Och då var det cirka 30 grader i solen, visserligen använde jag den inte mitt på dagen för det hade kanske blivit lite för varmt om jag inte knäppt upp den så att säga. Men jag använde One Piece senare på kvällen när det blev svalare och massa mygg började härja och försöka äta upp en. Var nog det ultimata skyddet för att skydda sig från dessa människoätande mygg. Otroligt trevlgit var det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0